pakt uit met veelzijdige verpakkingen

Retourneren

Retourzendingen, klachten en/of vragen  

 

Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies en/of beschadiging van de goederen tijdens verzending via PostNL en GLS. U kunt dit risico verzekeren tegen meerprijs. Natuurlijk geldt bij ons een niet goed, ruil-terug garantie. Houd er rekening mee dat de portokosten van retourzendingen en nieuwe zendingen voor eigen rekening zijn.

Postnl heeft als regel dat uw envelop bij vermissing c.q. problemen binnen 10 werkdagen heen of weer geleverd moet zijn. Wij hebben geen Track en trace code voor brievenbuspost, u betaald hier ook niet voor. Wij houden deze termijn van 10 werkdagen ook aan. Mocht u de goederen alsnog eerder willen ontvangen dan deze 10 werkdagen dan komen daar extra kosten bij. U kunt dit met ons overleggen via de mail klantenservice@kimya.nl

 

 

Voorwaarden voor retourzenden van de bestelling

Ruilen / Reclameren mag binnen 14 werkdagen na ontvangst, dit is de wettelijke bedenktijd. U kunt in deze tijd, na melding, het product zonder opgaaf van reden retourneren en u krijgt het aankoopbedrag dan retour. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening, rekening van de klant, evenals de verzendkosten die al gemaakt zijn.

U kunt uw retourzending aanmelden via het retourformulier (klik op de link voor het openen van het formulier)

De creditnota wordt binnen 14 dagen bij ons verwerkt en terug gestort op uw rekening.

 

 Let op: ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd, houd er rekening mee dat een retourzending altijd gefrankeerd moet zijn.

 

Indien wij een fout hebben gemaakt bij het verzenden van de goederen, dan zullen de kosten voor het herstel voor onze rekening komen. Graag deze klachten/fouten melden op klantenservice@kimya.nl

 

 

 

 

 

Aanbieding